Jag berättade för en bekant om den present Pekka fick av sitt företag. Förvånade nog svarade han att ”det kan jag bräcka”. Han sa sedan att de hade fått kaffemuggar med företagslogor på senaste julen, jag blev lite förvånad eftersom jag ändå tycker att en kaffekopp är väl bättre än en penna?

Hans svar gjorda att jag brast ut i gapskratt:

– Ja, men det var inte VÅRT företags logo på, det var gratiskoppar de fått av andra företag!

Det var nog det snålaste jag hört hittills faktiskt. Jag tror att vi får våra julklappar på torsdag eller fredag, ska bli spännande.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Tycker du att detta är intressant? Tryck då här så får fler läsa det

Och ett par tips till min arbetsgivare:
Aftonbladet berättar att det är sista chansen att köpa julklappar på nätet.
DN tipsar om platt-tv. Det kan jag gott tänka mig.